SJUK!

Är så himla förkyld.. 
Kan fan inte andas.. :/

Men har iaf jobbat idag, det gick bra! 
Dom bara skratta åt mig på jobbet när jag gick där i korridoren med min nässpray.. :P Haha!
Den har varit min räddning idag.. Men fan renässens nässpray är värdelös... :S har redan använt halva flaskan och Peppe köpte den igår.
Aja.. Blir säker frisk snart!!

I morgon kommer Desire och hennes tjej kompis och hälsar på, ho fick en dotter 2 aug.. Wei ska bli så kul!!

Och i helgen ska jag vara med Cissi.. :) Saknar henne varje dag, man bara jobbar och sover.. har lixom inte tid att göra något! :( Fy fan!

Nu ska jag laga mat, innan jag ska ner i tvättstugan igen.

TVÄTT DAG IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0