Såja!

Nu tror jag att jag börjar förstå lite, men jag fattar inte att man ska göra de så krångligt :S 

Peppe är jätte förkyld och jag mår inte heller speciellt bra faktiskt, så vi har legat i sängen typ hela dan. Peppe sov väl 2 timmar mer än vad jag gjorde. 
Men i morgon blir det nog att jobba. 
Har faktiskt varit skönt att få vila mitt bäcken i några dagar, kan behöva det. 
Har så ont när jag går upp på toa på nätterna, känns som om mina fötter ska gå sönder. :( Men det ka jag leva med.. för det är bara 69 dagar kvar idag :P Usch jag fattar inte vad tiden har gått fort, i morgon är jag i vecka 30, då är det bara 10 veckor kvar.. Asså  det känns som igår jag va i vecka 10 och hade 30 veckor kvar.. :) 

Har nästan allt klart för bebisen nu, känns faktiskt skönt att ha klart det i tid, så slipper man oroa sig sista månaden :) Och allt vi har har vi faktiskt köpt helt själv, vägrar att någon annan ska köpa någonting åt oss, tycker det är fel. 
Har man bestämt sig för att skaffa barn så ska man kunna betala för det också.. :) 
Kanske inte betala för allt man kan ju ärva saker men man ska fixa själv och inte förlita sig på att andra ska göra saker åt en.. :)

Det vi har kvar att inhandla nu är skötbord och det ska vi göra någon dag i veckan tror jag.. Får se, vi funderade på att åka på IKEA idag och göra det men jag vet inte. 
Peppe har tagit tag i att få igång hans stationära dator, han håller på och dammsuga den.. :) Den vill inte starta! 

Jag ska väl börja tänka på vad vi ska äta idag, får se vad det blir. Jag vill ha chicken nuggets.. :P GÖTTANS! 

vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0