Klart!

Igår handlade vi skötbordet.. Så nu är typ allt klart. Bara små saker som lakan och kläder kvar!
Det känns faktiskt skönt, nu kan jag ägna mig åt annat!

Fan vad det e tragiskt att vara med barn ibland, hittade dom där skit snygga jeansen som ABSOLUT inte kommer finnas sen när jag kan ha dom, och dom va på rea den här gången också, men jag köper inte ett par jeans för 1500 för jag vet inte alls hur jag kommer se ut sen.. :( men lite tragiskt va de, men det försvann när bebisen sparkade.. :P 

Har precis gått upp, fy vilka mardrömmar jag har drömt. 
Asså det är jobbigt att drömma mardrömmar hela tiden.. :( Men jag kryper upp i peppes armhåla och då håller han om mig!
Allt blir på något konstigt sätt bra då, :D Är så lycklig för att jag har honom! :)
Är dessutom lycklig för att han står ut med mig och mitt humör.
Jag har ett jävla temperament när jag inte e med barn, men det e fan 10 gånger så hemskt när jag e med barn.. :S 
Knasigt de där! 

Får se vad som hittas på idag då!
Skriver mer sen.. :P Hej svejs!!!

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas det är bra med dig iaf :)

2008-09-04 @ 13:43:23
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0