Firat lillasyster

Har precis varit hemma hos mamma och friat min lillasyster.. :D Hon har blivit så stor hänger inte med, redan 16 år! 
:D I love u honey!

Ska väl laga mat tills i morgon och gå och lägga mig, hade feber i morse men har tagit alvedon så nu e den borta.
Men man känner sig inte helt pigg i kroppen :D
Men men det går över.

Vad fan e du för jävla iditot Stefan försöker du medvetet att förstöra för oss. 
Du kunde ha tagit upp telefonen och ringt när det kom ett inkasso krav, inte ge oss en hög med brev när vi kommer och hälsar på från kronofogden?! Seriöst, det är inte snällt? Eller du mamma, du kunde väl ha sagt någonting. Hade varit bättre att betala ett enkassokrav på 600 än ett kronofogden på 1200 ?! Vi kan inte åka och kolla posten hemma hos er för vi har massa för oss, det är inte så att vi bara sitter hemma och rullar tummarna, vi jobbar lika mycket som ni.
Men visst ni ska inte behöva hålla koll på våran ekonomi, men man kan väl ringa om det kommer ett brev från inkasso?
Ne vi kanske inte är värda det?! 

Tror fan att ni medvetet försöker förstöra ibland.. Jävla idioter!!!!!!
Ska du vara min mamma?! 
Det va tack vare dig som jag hamnade ho kronofogden från början, för att du inte kunde ta upp telefonen och ringa och säga när det kom räkningar! Tack så jävla mycket. Klarar mig utan er TVÅ!

Fan vad ledsen jag blir!!!!!

Det är bara du mamma och stefan som ser ner på mig, ser mig som 14 och inte kan någonting och är ett jävla pucko som jag får höra av dig stefan hela tiden, rakt upp i ansiktet. -Du är ett jävla pucko, ni är två puckon... 
Men det är bara du som ser på mig så, alla andra jag träffar tycker att jag är en duktig människa som sköter mig och är vuxen. 
Du har aldrig kallat mig vuxen, du ser inte mig som vuxen ens idag. 
Visst jag har gjort några snedsteg men det har bara gjort mig till en starkare människa, en starkare människa i andras ögon, inte i dina och inte i mammas. Utan ni ser fortfarande bara allt som jag har gjort fel och det är det som formar er syn på mig i dagens läge också..
Drå åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0