-

Nu har jag tvättat och strykit all tvätt, städat i köket och plockat lite i lägenheten. 
Tål inte när det ligger saker överallt.. :D 
Men men..
Jag och älskling har spela lite GH.. :) Kul! Vi har köpt tvån nu också för det va mycket bättre låtar på den än trean.. 
Plus att man kunde ladda hem roligare låtar på tvåan.. x)

Bebis är ganska lugn just nu faktiskt, men har sparkar till ibland.. :) Ska till BM på torsdag kl 8.00 och kolla så allt är bra.. :D Men det är det! 
Har stannat i vikt nu iaf.. :D Har inte gått upp någonting mer på ett par veckor. 
Men jag längtar verkligen tills jag får bort allt igen :) 
Typ få på sig jeans igen :) Den dagen den lyckan.. :) 
Eller det jag verkligen längtar efter mest är att få sova på mage.. :D Fy fan vad härligt!
Resten kvittar faktiskt.. ! 

Ska ta mig nått att äta och spruta upp en hel nässpraysflaska i näsan.. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0